24 Ağustos 2007 Cuma

Açıköğretim Fakültesi Yönetmelikler: Geçiş Yapılabilecek Programlar

Açıköğretim Fakültesi

Yönetmelikler: Geçiş Yapılabilecek Programlar

MYO ve Açıköğretim Önlisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Hazırlık Programına Dahil Olmadan Üçüncü Sınıfına Doğrudan Kayıt Yaptırabilecekleri Açıköğretim Lisans Programları


Mezun Olunan MYO ve Önlisans Programları

Kayıt Yaptırılabilecek Açıköğretim Lisans Programları

Banka ve Sigorta Yönetimi

İşletme

Bankacılık

İşletme

Bankacılık ve Sigortacılık

İşletme

Bankacılık ve Sigortacılık (Açıköğretim)

İşletme

Bilgisayar Destekli Muhasebe

İşletme

Bilgisayarlı Muhasebe ve Vergi Uygulama

İşletme

Dış Ticaret

İşletme

Dış Ticaret (Açıköğretim)

İşletme

Genel İşletme

İşletme

İktisat

Çalışma Ekonomisi ve End. İlişkileri

İş İdaresi (Açıköğretim)

İşletme

İktisat

Maliye

Kamu Yönetimi

Çalışma Ekonomisi ve End. İlişkileri

İşletmecilik

İşletme

İthalat-İhracat

İşletme

Mahalli İdareler

Maliye

Kamu Yönetimi

Mahalli İdareler (Açıköğretim)

Maliye

Kamu Yönetimi

Maliye

İktisat

Maliye

Kamu Yönetimi

Muhasebe

İşletme

Muhasebe (Açıköğretim)

İşletme

Pazarlama

İşletme

Piyasa Araştırmaları ve Pazarlama

İşletme

Piyasa Araştırmaları ve Reklamcılık

İşletme

Sağlık Kurumları İşletmeciliği (Açıköğretim)

İşletme

Satış Yönetimi

İşletme

Satış Yönetimi (Açıköğretim)

İşletme

Sigortacılık

İşletme

Ticaret ve Yönetim

İşletme

Turizm İşletmeciliği

İşletme

Turizm Konaklama ve Otel İşletmeciliği

İşletme

Turizm ve Otelcilik

İşletme

Turizm ve Otelcilik (Açıköğretim)

İşletme

Turizm Yönetimi

İşletme

Hiç yorum yok: