24 Ağustos 2007 Cuma

Açıköğretim Fakültesi Yönetmelikler: Geçiş Yapılabilecek Programlar -2

Açıköğretim Fakültesi

Yönetmelikler: Geçiş Yapılabilecek Programlar -2

MYO ve Açıköğretim Önlisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Hazırlık Programı İle Kayıt Yaptırabilecekleri Açıköğretim Lisans Programları

Mezun Olunan MYO ve Önlisans Programları

Kayıt Yaptırılabilecek Açıköğretim Lisans Programları

Adalet/Adalet Yüksekokulu




Kamu Yönetimi


Adalet Yüksekokulu (A-Örgün)




Kamu Yönetimi


Adalet Yüksekokulu (B-Ekstern)




Kamu Yönetimi


Avrupa Topluluğu


İktisat




Büro Yönetimi

İşletme





Büro Yönetimi (Açıköğretim)

İşletme





Büro Yönetimi ve Sekreterlik

İşletme





Deniz ve Liman İşletme

İşletme





Endüstriyel Yönetim

İşletme





Gümrük İşletme

İşletme





Halkla İlişkiler

İşletme





Halkla İlişkiler (Açıköğretim)

İşletme





Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

İşletme





Halkla İlişkiler ve Tanıtım

İşletme





İşçi Sağlığı ve İş Güvenliği





Çalışma Ekonomisi ve End. İlişkileri

İşletme Organizasyonu ve Çiftlik Yönetimi

İşletme





Kalite Kontrol

İşletme





Kooperatifçilik

İşletme





Mağaza İşletmeciliği

İşletme





Mahalli İdareler (Zabıta)



Maliye

Kamu Yönetimi


Ofis Teknolojileri ve Yönetimi

İşletme





Orta Kademe Yöneticilik

İşletme





Otel Yöneticiliği

İşletme





Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi

İşletme





Reklamcılık Yönetimi

İşletme





Seyahat İşletmeciliği

İşletme





Seyahat İşletmeciliği ve Tur Operatörlüğü

İşletme





Seyahat ve Tur İşletmeciliği

İşletme





Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği

İşletme





Sosyal Bilimler (Açıköğretim)

İşletme





Uluslararası Taşımacılık Yönetimi

İşletme





Uluslararası Ticaret Yönetimi

İşletme

İktisat




Yiyecek İçecek İşletmeciliği

İşletme





Hiç yorum yok: